|
Just Landed: Havalimanı İtibar Yönetimi Editör: Dr. Meltem Çiçek Ersel GÖRAL, Kadri SAMSUNLU, Sani ŞENER, Prof. Dr. Şahin KARASAR Ahmet Hakan ARSLAN, Dr. Ayşe CİLACI TOMBUŞ, Bengü VARGÜL ŞEN, Canan SOYSAL, Gökhan ŞENGÜL, Hakan ÖKER, Dr. Meltem ÇİÇEK, Nihat ÇUKURKAYA
"farkımız, kitaplarımızda"
mürekkep kokulu kitaplar
ISBN: 978-605-9594-62-2, Ağustos 2019 224 sayfa, (16,5 x 24 cm2), 70 gr lüks krem enzo kitap kağıdı | |||||
Just Landed: Havalimanı İtibar Yönetimi PDF içindekiler Arka kapak yazısı. Havacılık sektörünün önde gelen isimleri ile Maltepe Üniversitesi akademisyenlerinin ortak yayını olarak okuyucuyla buluşan bu kitap, "itibarlı havalimanı olmak" üzerine kaleme alınan birbirinden bağımsız bölümlerden oluşuyor. Havacılıkta; itibar ve marka yönetimi, dijital dönüşüm, insan kaynakları yönetimi, kurumsal iletişim çalışmaları ve sürdürülebilirlik üzerine okuyucuyu düşündürmek isteyen çalışma, sektörün önde gelen CEO'larının görüşleriyle geleceğe ışık tutuyor. JUST LANDED; üniversitelerin Havacılık bölümlerinin yanı sıra Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümlerine katkı sağlamak üzere yola çıkmış, paydaşların iş birliğinin somut göstergesi olarak da litaratürdeki yeri almıştır. Editörden. Şükrün, nimeti arttırdığı hepimizin malumudur. Ben de alanında nice başarıya imza atan değerli yöneticilerin yazar olarak yer aldığı bir kitabın editörü olduğum için önce şükrederek başlamak isterim sözlerime. Teşekkür bölümleri genellikle bu yazıların sonunda yer alır ama bu şükür, son bölümü bekleyemezdi. Akademi ve sektör iş birliğinin neticesi olan JUST LANDED’ı gençlere ışık tutmak üzere yayına hazırladık. “İtibarlı havalimanı olmak” üzerine İstanbul Havalimanı, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı ve TAV Havalimanı İşletmelerinin üst düzey yöneticilerinin kaleme aldığı bölümler, Maltepe Üniversitesi öğretim üyelerinin yazıları eşliğinde okuyucuyla buluştu. Sektörün akademiyle el ele yürümesi, Maltepe Üniversitesi olarak bizim için son derece önemli. Bu anlamda; Havacılık sektörünün önde gelen CEO’larının düşüncelerinin ve sektörün liste başı markalarının Kurumsal İletişim ve İnsan Kaynakları yöneticilerinin yazılarının yer aldığı çalışmanın, hepimize çok şey öğreteceği kanaatindeyim. Sektör deneyimini, akademik tecrübesiyle birleştiren Sayın Rektörümüz Prof. Dr. Şahin Karasar’ın rehberliğinde üniversitemiz daima iç ve dış paydaşlarıyla birlikte yol almakta. Yüzyılın eğitim anlayışı; üniversitelerin sektörle iş birliği içinde çalışmasını ve bilginin, hayatın içindeki uygulamalarla bütünleştirilmesini gerektiriyor. Millî Eğitim Bakanlığımızın 2023 Eğitim Vizyonu felsefesinde yer alan; “Düşünce, duygu ve eylemi insanda birleştiremeyen, kuramı ve pratiği uzlaştıramayan bu tek kanatlı uçma hevesi en önemli sorunumuzdur.” ifadesi de bu anlayıştan uzak olmanın olumsuzluğunu vurguluyor açıkça görüldüğü gibi. Üniversitelerin Halkla İlişkiler ve Tanım bölümleri ile Havacılık bölümlerine katkı sağlamak açısından önemli olduğunu düşündüğümüz bir çalışma olan JUST LANDED; üniversitemizin ve Havacılık sektörünün yöneticilerinin katkılarıyla hayata geçiyor. Her zaman maddî, manevî destekleriyle yanımızda olan Sayın Rektörümüz Prof. Dr. Şahin Karasar başta olmak üzere teklifimizi geri çevirmeyerek kitabımızda yer alan ve kitabımıza anlam katan değerli yazarlarımıza en içten teşekkürlerimi sunuyorum. Paydaşların iş birliğinin bilimsel bir göstergesi olan ortak akademik yayınların artması umuduyla hayallerimizi hayata geçirecek cesareti ve desteği bulduğumuz için bir kez daha şükrederek, keyifli okumalar dilerim. Dr. Meltem ÇİÇEK Beylerbeyi, Temmuz 2019
İçindekiler Editörden
Kalıcı Başarı için Atılan Adım: Sürdürülebilirlik The Step for Permanent Success: Sustainability Prof. Dr.Şahin Karasar
İtibar Yönetimi ve Havacılık Sektörü Reputation Management and Aviation Sector Dr. Meltem Çiçek
Havalimanlarında Dijital Dönüşüm ve Yolcu Deneyimi Digital Transformation and Passenger Experience in Airports Dr. Ayşe Cilacı Tombuş
SEKTÖR BAKIŞI (Yazar isimleri, bölümler içinde alfabetik olarak sıralanmıştır. )
CEO’ların Kaleminden Markalaşma: İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı Branding: İstanbul Sabiha Gökçen International Airport Ersel Göral
Havalimanı İşletmeciliğinde İtibarlı Bir Marka Olmak Being a Reputable Brand in The Airport Management Sector Kadri Samsunlu
Küresel Ölçekte Tercih Edilen Bir Marka Yaratmak Creating a Globally Preferred Brand Sani Şener
İnsan Kaynakları Penceresinden İnsan Kaynaklarının Markaya Etkisi Effect of Human Resources on Branding A. Hakan Arslan
Değerini Çalışanlarından Alan Bir Marka Olabilmek To Be a Brand Receıvıng Its Value From Its Employees Hakan Öker
İstanbul Havalimanında Yetkinlik Bazlı İşe Alım ve Yerleştirme Yönetimi Competency Based Selection & Recruitment Management at İstanbul Airport Nihat Çukurkaya
Kurumsal İletişim Gözünden Geleceğin En Önemli Sermayesi: Marka Yönetimi ve Kurumsal İtibar The Most Important Capital of the Future: Brand Management and Corporate Reputation Bengi Vargül Şen
Kurumsal İletişimin İtibarlı Yolu Reputable Way of Corporate Communication Canan Soysal
İstanbul’un Dünyaya Açılan Kapısında Kurumsal İletişim Corporate Communication at İstanbul's Gateway To The World Gökhan Şengül
Mürekkep kokulu kitaplar |