E-Ticaret & Tam Zamanı: Yapay Zeka Destekli E-Ticaret Projeleri

Yazar: Yüksel EMİNOĞLU (CEO, ProjeSoft, Bilgisayar Müh.)

 

 

 Farkımız, kitaplarımızda...

 

 

 

 

 

 

ISBN: 978-605-9594-82-0, tamamen renkli

 Eylül 2021, 224 sayfa

(16,5x24 cm2), 80 gr 1. hamur kağıt                        şimdi satın al


E-Ticaret & Tam Zamanı: Yapay Zeka Destekli E-Ticaret Projeleri


Bu kitapta; her geçen gün daha da büyüyen ve yaygınlaşan e-ticaret sektöründe firmaların e-satış süreçlerini en etkin nasıl yönetebilecekleri ele alınmıştır. Firmalar için İnternet üzerinden B2B veya B2B satış şekli artık kaçınılmaz zorunluluktur. Ancak, firmalar için amaç sadece e-ticaret üzerinden ürün satan veya tedarik hizmeti veren sıradan bir firma olmak değil, bu artan rekabet içerisinde doğru stratejilerle başarılı bir satış grafiği yakalamak ve başarı hikayesi yaratmak olmalıdır. Bu kitapta, e-ticarette uygulayabilecek stratejiler bir bütün olarak sunulmaya çalışılmıştır. Müşteri sayısı ve ürün sunmanın yolları da hızla arttığı için amaç, sadece, satış yapmak değil yapay zeka algoritmaları ile öğrenen algoritmalar geliştirerek bu hareketli rekabette hep üst sıralarda yer almaktır.

-----------------

“Konuya ait sahip olunan bilgi, uygulamalardan elde eden birikimle birleşince, sonuçta hidrojen ile oksijenin birleşmesi ile oluşan su gibi çok kıymetli olmaktadır. İşte e-ticaret uygulamasında Yüksel’in eğitim ile aldığı bilgisi, yıllara dayanan birikimi, uygulamanın içerisinde olması eticaret’te hep var olmak istiyorum diyenler için bulunmaz bir kaynak eser olmuş; hareketli rekabetin yoğunlaştığı şu dönemde güzel bir çalışma.” Toros Rifat Çölkesen (Akademisyen, Prof. Dr., Türkiye’de en çok satan Veri Yapıları ve Algoritma ile Bilgisayar Mühendisliği Matematiği kitabının yazarı)

--------------------

“E-ticaret, artık, yerli yerine oturmuş ve her firmanın boy gösterdiği bir sosyal-ticari ortam olmuştur. Ancak, bazı firmalar alıp başını gidecek bazıları da başladığı durumda yerinde sayacaktır. Bu alanda başarı rastlantı olmayacaktır; gerekli stratejilerin belirlenip akılcı uygulamalar ile desteklenmesi gerekecektir. Bu kitap ile sayın Yüksel bu bilgileri derli toplu sunmuştur.” Ali Okatan, (Akademisyen, Prof. Dr., 100-Sayfada Makine Öğrenmesi Kitabı çevirisi, Bilgisayar Mühendisliğine Giriş kitabı bölüm yazarı) 

 



İÇİNDEKİLER

Önsöz

Bölüm 1. Eticaret Dünyasına Bir Bakış ~ Giriş

Bölüm 2. E-Ticaret B2B ve B2C

Bölüm 3. Dönüşüm Oranı

Bölüm 4. KPI Nedir? Yararları Nelerdir?

Bölüm 5. Mobil Pazarlama ve Stratejileri

Bölüm 6. Eposta Pazarlama ve Stratejileri

Bölüm 7. Veri Güvenliği ve Satışa Etkisi

Bölüm 8. PCI DSS Kredi Kartı Güvenliği

Bölüm 9. Dijital Dünyada Bilgi İhlalleri

Bölüm 10. Kampanya Dönemi Alışverişleri ve Stratejileri

Bölüm 11. Virüs Salgınında (Pandemide)  E-Ticaret

Bölüm 12. Satış Artırmanın En Etkin Yolları

Bölüm 13. E-Ticarette ve Kampanyalar

Bölüm 14. E-Ticarette Rakipler ile Rekabet

Bölüm 15. Yapay Zeka Uygulamalarının E-Ticaret’e Yansıması

Bölüm 16. Sık Sorulan Sorular

Ekler

Ek A. Başarılı Açılış (Landing) Sayfası Hazırlama

Ek B. FOMO Uygulaması Hazırlama

Ek C.

Kaynakça

Dizin


Akademik bilimsel ve üniversite kitapları; Papatya Bilim; farkımız, kitaplarımızda...